Arenbergschouwburg

Systeem versus herkenbaarheid en vice versa
Een reeks van posters, brochures, jaarkranten voor de Arenbergschouwburg (AS) en summer-spinoff-festival Openluchttheater (OLT) in ’t Rivierenhof (2002-2005). De grafische identiteit werd zo ontworpen dat ze inzetbaar werd voor alle type van communicatie (programmaoverzicht, solo-affiche, krantencover, …). Enkel de kleur is het onderscheidend element tussen AS (rood) en OLT (blauw).
zie ook …/openluchttheater

arenberg schouwburg logo huisstijl grafisch

You doesn't always need a logo to do the works, folks!

Arenbergschouwburg jaarkrant

Jaarkrant 2003

arenbergschouwburg text

AS_KRANT2

binnenwerk Arenbergschouwburg krant

concept (stap 3): toepassing huisstijl, solo-affiches

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s